Prinses Marijkeschool

tel: 070-3884035

30 mei 2017

Nieuwe website!

Welkom op onze nieuwe schoolwebsite. De vorige website was prima, maar het was moeilijk om leerkrachten zelf berichten te laten schrijven voor hun groep.

Nieuwe website!
Dat is de belangrijkste verandering: elk leerjaar heeft een eigen pagina op deze nieuwe website. Groepen werken samen om nieuwsberichten te plaatsen en om de groepsagenda te vullen.

Het menu is verder wat overzichtelijker en binnenkort wordt de nieuwsbrief volledig digitaal.

U kunt als ouder/belangstellende ook een app downloaden van deze site:

iPhone app

Android app

Paul de Boer van Muismedia heeft onze nieuwe website ontworpen. En heeft hij het fotomateriaal gemaakt, dat u binnenkort ook in de nieuwe schoolgids kunt tegenkomen.

We wensen u veel plezier met het gebruik van onze vernieuwde website. Als u vragen of suggesties heeft dan horen we het graag!