16 april 2018

Schoolreizen en groep 8 eerder vrij

26 april zijn de schoolreizen

Schoolreizen en groep 8 eerder vrij
De groepen 1,2 en 3 gaan naar Linnaeushof:

De kinderen komen op de gewone tijd naar school.

De bus vertrekt om 9.00 uur. Komt u uitzwaaien? De bus vertrekt vanaf de Wouwermanstraat.

De kinderen moeten thuis goed ontbijten.

Wilt u uw kind een tussendoortje, een lunchpakket en voldoende drinken meegeven?

Wilt u dit alstublieft meegeven in een rugzak waarop de naam van uw kind staat?

De kinderen mogen geen snoep meenemen. De school zorgt voor wat lekkers.

We zijn rond 16.00 uur weer terug. We komen aan in de Wouwermanstraat.

Wilt u uw kind zelf ophalen? De bussen van de schoolreis van de groepen 6 en 7 zijn rond deze tijd nog niet terug.

De groepen 4 en 5 gaan ook naar Linnaeushof:

De kinderen moeten op de gewone tijd op school zijn.

De bus vertrekt om 9.00 uur vanaf de Wouwermanstraat. We vinden het leuk als u komt uitzwaaien.

We zijn om ongeveer 16.00 uur weer terug. We komen aan in de Wouwermanstraat.

Wilt u uw kind een 10-uurtje, een lunchpakket en genoeg te drinken meegeven? Bij voorkeur in een rugzak met de naam van uw kind erop.

De kinderen mogen zelfstandig spelen. Uiteraard lopen wij rond om een oogje in het zeil te houden.

Je mag beperkt snoep meenemen.

Je mag geen zakgeld meenemen.

Je mag zwemkleding en een handdoek meenemen voor de waterattracties. Let op! Daar mag je alleen onder begeleiding in.

De groepen 6 en 7 gaan naar de Efteling:

De kinderen moeten eerder op school zijn. Namelijk uiterlijk 8.15 uur.De bus vertrekt om 8.30 uur vanaf de Wouwermanstraat. We vinden het leuk als u komt uitzwaaien.

We zijn om ongeveer 18.00 uur weer terug. We komen aan in de Wouwermanstraat.

De kinderen mogen zelfstandig in kleine groepjes het park in. Uiteraard lopen wij rond om een oogje in het zeil te houden.

Je mag beperkt snoep meenemen.

Je mag beperkt geld meenemen.

Een horloge is handig, want je moet zelf de tijd bijhouden!

Mobiele telefoons zijn verboden !!

Groepen 8

De kinderen van de groepen 8 zijn deze dag om 14.00 uur vrij. Dan begint voor hen de vakantie extra vroeg.