04 februari 2017

iPads op de Prinses Marijkeschool

Vanaf groep 1-2 maken we op school gebruik van iPads. En vanaf groep 3 gaan de iPads ook mee naar huis.

We verwerken lesstof van een aantal methodes op de iPads.

iPads op de Prinses Marijkeschool
Digitale middelen zoals de iPad maken het nog beter mogelijk om te werken aan de 21e eeuwse vaardigheden. Dat zijn vaardigheden die passen bij de maatschappij van nu en van de toekomst.

Omdat leerlingen vaker en jonger in aanraking komen met de digitale wereld, vinden we het heel belangrijk om hiervoor de Vreedzame School in te zetten. We willen dat leerlingen zich online net zo respectvol en verantwoordelijk gedragen als in de gewone schoolomgeving. En dat ze zich er net zo veilig kunnen voelen als op school. De gewone regels en afspraken die we hebben in de groepen, gelden dus ook online.

Op de Prinses Marijkeschool wordt uw kind nu nog beter op de toekomst voorbereid!